Veckans skiss - vecka 47

Så var det tisdag igen och dags för en ny skiss. Idag är det en av våra norska läsare som bidragit med en skiss, nämligen Iselin.



Namn/nick: Iselin Albretsen (iselin88 på norske scrappeforum)

Hemsida/blog: http://iselinslilleverden.blogspot.com og http://iselinslillefotoverden.blogspot.com

Korta fakta om dig: Jeg er 21 år og studerer for tiden mitt siste år til å bli førskolelærer ved Universitetet nærme hjemstedet mitt. Jeg driver med hest og han blir et scrappeobjekt nr. 1! jeg jobber som lærervikar på en barneskole nær meg og er konsulent i Cosmopharma. På fritiden liker jeg å ta bilder (masse bilder), scrappe (alt mulig rart, både kort, layouter, gaveposer, gaveesker, oppbevaring og mye mer), være med venner og familie, lese og dyr (hesten min).

Vad/vem inspirerar dig? Jeg blir ofte inspirert av personer rundt meg, som mine foreldre, familie og venner. jeg tar mye bilder og blir inspirert av dem, og også farger i bilder og ting jeg ser. Personer i scrappeverden jeg blir inspirert av må være de som kaller seg for nabon, hegeAL, carina123, izi, bibbi og flere som er på norske scrappeforum.

Hur länge har du scrappat? Jeg har scrappet siden jeg var liten, men da var det bare mønstersakser som jeg klippet med i bilder og ark, limte på bilder og klistremerker i et album med svarte kartongsider :p det utviklet seg til mer "ordentlig" scrapping på høsten i 2006.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan: Mine quickutz ting, skalpell og saks, og ikke minst min papirskjærer!

När scrappar du som allra bäst? Jeg må ha noe å se på eller høre på mens jeg scrapper, så jeg pleier å ha på tv mens jeg scrapper eller høre på musikk. alene på rommet mitt og med bilder som jeg har lyst til å scrappe.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jeg går ut og tar noen bilder, jeg er hobbyfotograf og tar litt bilder for venner og bekjente i bryllup, barnebilder og så videre. Jeg tar mye bilder når jeg selv er med på ting eller turer. Hesten min tar jeg mye bilder av. Så jeg setter meg ned ser på bildene eller tar nye bilder. Virker ikke dette, så besøker jeg alle inspirasjonsbloggene som jeg har skrevet ned på en liste i bloggen min og ser hva de har laget i det siste, da får jeg alltid mye inspirasjon og sitter ikke lenge i en scrappetørke når jeg blar gjennom disse bloggene.

Så här snygg är Iselins skiss:



Och så här har hon själv tolkat den:



Skissen fick verkligen igång teamet och så här har vi tolkat den.

Susanne H:


Cilla:


Jennie/Simmat:


Linda/Gulligullan:


Sophia/Fialia:


Kate/K8an:


Kom igen nu du med och scrappa efter Iselins fina skiss. Maila ditt bidrag till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0