Läsaralster vecka 46

Wow, i veckan har det ramlat in läsarbidrag till oss igen. Skönt att ni läsare har börjat skicka in, hoppas att ni fortsätter. Vi har som vanligt valt ut fyra bidrag som vi gillade lite extra.

Mammasol:


Milly:


Charlotta:


Och denna veckas val blir Lilo!


Motivering: En härlig tolkning med många detaljer att titta på.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den här veckan scrappar vi efter Iselins skiss:




Var med och tolka den du med! Maila din tolkning till [email protected] senast måndag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Lilo

Nu blev jag glad!!! =) Hoppas verkligen ni får in fler bidrag! Jag försöker när jag hinner, gillar era olika skisser, de inspirerar!!!

2009-11-19 @ 20:25:56
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej!

Alla var förstås fina, men jag gillade Millys bidrag. Skulle vilja se mer från henne. Är kanske ett fasligt jobb för den som ska lägga in alla bidrag, men det hade varit roligt om bidragens namn hade varit med en länk till hennes egen blogg/hemsida. Så när jag nu hittar Millys fina bidrag, så kan jag enkelt komma till hennes blogg (om hon har någon) bara genom att klicka på hennes namn och se mer av det hon gör.

Kanske det går att uppfylla någon gång i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0