Veckans skiss - vecka 21

Äntligen tisdag och dags för en ny skiss. Idag är det dags för en ny skissmakare här på VS. Hon heter Sandra och har gjort en skiss som är jättehärlig och kan tolkas på många sätt.



Namn/nick:
Sandra

Hemsida/blogg: http://finafroken.blogspot.com

Korta fakta om dig: 30 år, snart. Blir tvåbarnsmamma i juni 09. Lärare.

Vad/vem inspirerar dig? Allt och ingenting, det är verkligen olika. Men jag älskar att surfa runt och samla på mig idéer.

Hur länge har du scrappat? Sen 2003.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? "diamanter".

När scrappar du som allra bäst? När det finns ett foto som är sådär klockrent så att inspirationen bara ramlar över en, eller när jag träffar mina scrapkompisar (typ en gång om året) och bara får frossa i pyssel!

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Försöker hitta DET fotot. Hjälper dock bara ibland. Att shoppa hejdlöst mycket kan också hjälpa! Very Happy

Och så här ser hennes snygga skiss ut:




Och så här har hon själv tolkat den:



Vårt team gick verkligen igång på den här skissen och inte mindre än 8 stycken tolkade den!

Sophia/Fialia:


Susanne H:


Kate/K8an:


Camilla E:


Jennie/Simmat:


Cilla:


Anna/Annyt:


Karin:


Hur tolkar du skissen? Maila in din tolkning till [email protected] senast nästa måndag så kanske det är din layout som visas här i bloggen nästa torsdag.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va mycket fint ni har gjort!



Tack för att jag fick vara med och inspirera :-)

2009-05-19 @ 18:39:38
URL: http://finaforken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0