Veckans skiss - vecka 14

Det är dags för en ny skiss eftersom det är tisdag och vi fortsätter presentationen av våra nya DT-medlemmar. Denna vecka har vi scrappat efter Susannes ansökningsskiss.



Namn/nick: Susanne H

Hemsida/blogg: http://snuffehar.blogspot.com/

Korta fakta om dig:
Jag är en tjej på snart 34 år, ursprungligen från Trelleborg men kärleken förde mig till annan ort... Very Happy Numera bor jag med min man och våra två döttrar (2 och 5år gamla) i ett litet samhälle i nordvästra Skåne.

Vad/vem inspirerar dig? Det är mycket som inspirerar mig! Såklart finns det massor på nätet och jag har många favoriter i min bloggrunda. Annars kan ett fint papper inspirera, ett foto, en läcker reklambild och mycket annat.

Hur länge har du scrappat? Snart 2år. De senaste månaderna har jag förutom att ha fått äran att vara en del av teamet på Veckans skiss också blivit utvald till DT för två olika butiker. Detta gör mig oerhört stolt och glad! Att få vara en del av gänget hos Veckans skiss är fantastiskt kul och jag ser verkligen fram emot att scrappa alla roliga skisser som ligger inplanerade!

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Mönstrat papper!!! Jag är oerhört svag för papper och köper på mig alldeles för mycket egentligen. Men jag vill ju bara ha allt... Wink

När scrappar du som allra bäst? När resten av familjen sover och det är lugnt i huset kan jag sitta uppe hur länge som helst. Älskar också att vara på scrapträffar. Det är så kul att sitta tillsammans med vänner och likasinnade och skapa.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Har jag inte lust att scrappa så får det helt enkelt vila ett tag. Lusten kommer alltid tillbaka. Jag surfar runt på min bloggrunda så gott som dagligen och insuper inspiration.

Susannes finfina skiss:


Och så här har Susanne tolkat sin skiss:


Resten av teamet rockade loss och alla har tolkat skissen:

Linda/Gulligullan:


Kate/K8an:


Cilla:


Anna/Annyt:


Camilla E:


Karin:


Jennie/Simmat:


Sophia/Fialia:


Vi hoppas så klart att du också vill tolka Susannes fina skiss, maila i så fall in din tolkning senast nästa måndag så kanske det är din layout som visas i bloggen nästa torsdag! Maila in din layout till [email protected] och glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0