Veckans skiss vecka 26

Nu har semestertider börjat och med det kom det vackra vädret som på beställning. Hoppas ni ändå finner tid för lite scraptid om kvällarna. Söta Johanna har ritat den här veckans skiss.



Namn/nick:
Johanna

Hemsida/blogg: http://fillansblogg.blogg.se

Korta fakta om dig:
23 år, sambo, blivande lärare. Älskar att umgås med min familj och underbara vänner, och så scrapbooking förstås!

Vad/vem inspirerar dig?
Framförallt andra duktiga scrappare, och utmaningar av olika slag.

Hur länge har du scrappat?
Har klippt och klistrat med foton så länge jag kan minnas. Var på en scrapbookingkurs för ett par år sedan, men det är egentligen först det senaste året som jag har kommit igång ordentligt.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Oj, vad svårt! Men jag måste nog säga mönstrade papper.

När scrappar du som allra bäst?
När jag har en hög med härliga nytagna foton framför mig!

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Att besöka andras scrapbloggar funkar nästan alltid för mig. Annars är skisser något som får igång min inspiration ordentligt!


Så här ser Johannas grymma skiss ut:


Och så här har hon tolkat den:


Och så har vi såklart teamets tolkningar...

Susanne H:


Linda/Gulligullan:


Karin:


Camilla E:


Kate/K8an:


Jennie/Simmat


Anna/Annyt


Sophia/Fialia


Cilla


Nu är det din tur att tolka Johannas härliga skiss. Skicka din tolkning till [email protected] senast nästa måndag så kanske det är din layout som vi visar här i bloggen nästa torsdag. Glöm inte att förminska bilden till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Karin

Inspirerande skiss och många supersnygga tolkningar!! Nu önskar jag bara en massa tid att scrappa också!

Kram

2009-06-23 @ 17:19:14
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0