Veckans skiss - vecka 28

Vi är mitt i den härliga sommaren, men än är det inte dags för semester för Veckans skiss, vi kör på i två veckor till :) Idag är det Helene Siermans som står för skissen.



Namn/nick: Helene Siermans

Hemsida/blogg: helenesscrapbooking.blogspot.com/

Korta fakta om dig: 32 år gammal. Bor i Linköping i ett fd dagis. Tokig i pannkakor. Och gift med en australiensare.

Vad/vem inspirerar dig? Skisser, utmaningar, andra scrappare som t ex Christine och hennes blogg "Retrospection".

Hur länge har du scrappat? Tre år.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Mönstrade papper - love them!

När scrappar du som allra bäst? När jag blivit inspirerad av en skiss eller utmaning. Oftast på kvällen när tösabiten gått och lagt sig.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Letar reda på en skiss på nätet och följer den noga. Eller letar upp en lo jag gillar och liftar den.

Här är Helenes fina skiss:


Helenes egen härliga tolkning:


Teamets tolkningar kommer här!

Susanne H:


Linda/Gulligullan:


Sophia/Fialia:


Anna/Annyt:


Karin:


Kate/K8an:


Cilla:


Nu är det din tur att tolka Helenes fina skiss! Skicka din tolkning till [email protected] senast nästa måndag så är det kanske din layout vi visar i bloggen nästa torsdag. Glöm inte att förminska din bild till max 500x500 pixlar.

Happy scrapping!
Linda

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Flott skisse!! Herlige løsninger fra dere i DT!! Min løsning på skissen er mailet:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0