Veckans skiss - vecka 35

Så var sommaren äntligen slut och det är dags för oss på Veckans Skiss att dra igång igen. Visst har ni längtat? :)

Först ut den här hösten är Carolina Bentham.



Namn/nick: Carolina Bentham /C

Hemsida/blogg: http://hemmaiminvra.blogspot.com/

Korta fakta om dig: Gift stockholmare med en dotter på tre år. Tar läkarexamen i juni och kommer därefter att ta mitt första steg ut i arbetslivet. Älskar såklart att scrappa, men är även intresserad av heminredning. Ett annat intresse är att läsa och då främst deckare.

Vad/vem inspirerar dig? Jag inspireras mest av skisser, men även av heminredning (främst i form av olika färgkombinationer).

Hur länge har du scrappat?
Började läsa scrapbloggar och köpte mina första scrapprylar hösten -05, men började inte på allvar göra layouter förrän sommaren/hösten -06.

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Vit cardstock.

När scrappar du som allra bäst? När jag har köpt eller fått nya scrapsaker.

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Låter grejerna ligga tills ny lust/inspiration infinner sig. Brukar dock inte vara något större problem.

Carolinas snygga skiss:

Så här har hon själv tolkat den:


Så här har vårt team tolkat den:

Linda/Gulligullan:


Camilla E:


Susanne H:


Kate/K8an:


Anna/Annyt:


Jennie/Simmat:


Vill du också scrappa efter skissen? Maila din tolkning till oss senast på måndag så kanske det är din LO som vi visar här i bloggen nästa torsdag. Skicka den till [email protected] och glöm inte att förminska den till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

Kommentarer
Postat av: Christina

så fina layouter - ALLIHOPA!!

2009-08-26 @ 09:01:01
URL: http://scrapkammaren.blogspot.com
Postat av: Erica

så fina!!! Måste försöka hinna med å göra en jag med!!! Typisk Erica-skiss!!

2009-08-27 @ 18:23:11
URL: http://spacemouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0