Veckans skiss - vecka 16

Hoppas ni alla haft en skön påskledighet! Vi kör igång denna något förkortade vecka med en skiss och vi avslutar samtidigt presentationen av våra nya designers med duktiga Kate/K8an.



Namn/nick: Kate/K8an

Hemsida/blogg:
http://imingarderob.blogg.se/

Korta fakta om dig:
Jag är 22 år, bor med sambo i Malmö. Har varit 165 cm lång de senaste åren men är nu 166 cm enligt senaste läkarbesöket Smile

Vad/vem inspirerar dig?
Andra scrappare, utmaningar och bloggrundor!

Hur länge har du scrappat?
Hela 2år i april

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan?
Gahaa den frågan är toksvår! Ingen LO utan massa prylar Smile Men jag gillar effekten av 3D-kuddar, så vi säger det!

När scrappar du som allra bäst?
När jag är fri från press och har en massa utmaningar att bita tag i!

Hur gör du för att komma ur en scrapblock?
Gör annat som blir åsidosatt när jag har scrap-flyt... Till slut kan jag inte hålla mig borta från scrapbordet längre Smile

Här är Kates ansökningsskiss:


Och hennes egen tolkning:


Så här har teamet valt att tolka Kates skiss:

Susanne H:


Linda/Gulligullan:


Cilla:


Sophia/Fialia:


Camilla E:


Anna/Annyt:


Jennie/Simmat:


Massor av härlig inspiration, nu vill vi se hur du tolkar Kates skiss! Skicka in din tolkning till [email protected] senast på måndag kväll så kanske det är din layout som vi visar här i bloggen nästa torsdag. Glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

/Linda

Kommentarer
Postat av: Francielle

Moroooo! Da vil jeg også leke med dere! Her er mitt bidrag!



http://papirgal.blogspot.com/2009/04/veckans-skiss.html

2009-04-15 @ 08:44:36
URL: http://papirgal.blogspot.com
Postat av: Anne Merethe

Flott skisse, mitt bidrag er sendt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0